קיטים וכתיבת תוכן

המעבדה לתוכן

פיתוח תכניות הדרכה וקיטים

חברת ינוקא מנוהלת על ידי שתי נשות חינוך, בעלות תואר שני בכתיבת תכניות לימודים, ומלווה על ידי צוות מומחים בנושא פיתוח תכנים, קיטים ומערכי לימוד.

היכולות שלנו ליצור תוכן מקורי סביב כל נושא, משולב עם אביזרי הוראה, קיטים ועיצוב סביבות למידה, מאפשרות לנו להתאים לכל לקוח את התכנית הרלוונטית אליו. התאמת המוצר הרלוונטי (בין אם אירוע חד פעמי ובין אם תכנית שנתית) נעשית לאחר פגישת מיפוי צרכים והגדרת הפעילות המבוקשת. פיתוח התכנים כולל בין היתר העברת סדנאות הכשרה לצוות העובדים, ובמידת הצורך, מנחה פדגוגי מטעמנו אשר צמוד לתכנית מתחילתה ועד יישומה בשטח.
החברה נותנת שירותים ללקוחת פרטיים ומוסדיים רבים, בין היתר- רשתות צהרונים עירוניות, ספריות, בתי ספר ועוד.

"ללא כחל וסרק, אומר כי אילנה וזהבית כותבות תכנים חינוכיים איכותיים ביותר, ומעבירות אותם בצורה מושלמת".

ערן דנון- עוזיאל, מנהל תוכן רשתות צהרונים
"הילדים קשובים ולומדים, מפעילות הצהרון מעידות כי התכנית שינתה את האקלים הכיתתי וההורים- שזכו לקחת חלק בחוג במסגרת ערב "הורים ילדים" (שיזמה והעבירה החברה)- שיבחו בפני רכזות הגיל הרך האזוריות את ההדרכה ואת המדריכים."

מיכל סיטיון, מנהלת הגיל הרך, חולון
"מנהלות החברה - שתיהן כריזמטיות מאוד, מקצועיות, רציניות. ממליץ על חברת ינוקא בחום לכל מסגרת העברה וכתיבת תכנים בפני ילדים או מבוגרים."

צחי ניר, מנכ"ל אורבה ניר
"אני מבקשת להביע את שביעות הרצון שלי מהעבודה עם חברת ינוקא, מנהלות החברה והצוות החינוכי..החברה מתנהלת באמינות, יצירתיות וקשרים בינאישיים טובים"

נועה יזדי, מנהלת מחלקת חינוך, סביון
"ינוקא- היה כיף לעבוד איתכן. תוכן איכותי, הגשה מקצועית, ערכות יצירה מקוריות ומותאמות גיל. נהננו מכל רגע."

שפרה מזרחי, מנהלת תחום הגיל הרך, מרכז "אופק", גדרה
"תודה רבה על היצירות, הארגון, הסדר- היה מקסים! נהניתי לעבוד אתכם, בנוסף קיבלתי תגובות נלהבות מהצוותים שעבדו בפועל עם הילדים."

חיה גמליאל, רכזת צהרונים נתיבים
שקופית קודמת
שקופית הבאה